Saturday 28 June 2014

Luahan Perasaan

Assalamualaikum,hmmm semalam adalah hari yang sedih buat aku..Aku ingt kalau balik rumah hidup aku akan tenang,gembira,suka sbb abah aku baru je balik dri outstation selama 3 bln dkt Terengganu,tpi aku silap aku balik rumah xda apa pun yang menarik,best moment..yang ada hanyalah pergaduhan :'( Aku beria2 nak balik rumah ingt boleh lah nk hilangkan stress sbb asyik terperap jer dkt dlm hostel..Aku rasa lebih baik aku terus tinggal dkt hostel atau berjauhan dgn family aku demi merasai kebahagiaan,itu lebih baik dripde aku harus trus menangis dan sakit hati melihat segala perkara yang berlaku dirumah ni..Aku Benci Hidup Mcm Ni!!!!dah la first puasa perkara mcm ni pula berlaku.. T_T Lebih baik abah aku x balik,kalau itu yang boleh mengembirakan hati semua org,bukan nak bersikap biadap tpi untuk kebaikan semua org..Sampai bila semua ni nak berakhir??hanya Allah saja yg tahu :( Aku rela hidup susah dridpe hidup senang,klau ada duit bnyk pun x memberi apa2 kebahagiaan untuk family aku,nk buat apa kan..Kalau hidup susah,beri sinar bahagia buat diri aku dan family aku..Aku Rela!!!Aku penat dgn semua ni,tlg lah faham!!!!Aku tak tahu nak buat apa lagi agar family aku bahagia.. :(